Dünyaca ünlü sosyal medya platformu Threads, 6 Temmuz'da kullanıma sunulmasının ardından hızlı bir başlangıç yaparak ilk 5 günde 100 milyon kullanıcıya ulaşmıştı. Ancak daha sonra kullanıcı sayısında düşüş yaşandığı ve etkileşim oranının azaldığı görüldü. Threads'ın sahibi olan ABD'li teknoloji şirketi Meta'nın CEO'su Mark Zuckerberg, bu düşüşü kabul etti ve uygulamayı geliştirmek için çalıştıklarını belirtti.
Eleştirmenler, Threads'ın diğer sosyal medya sitelerine göre eksik kalan özelliklerinin kullanıcı sayısındaki düşüşün ana nedeni olduğunu düşünüyor. Uygulamada henüz gönderi arama, gönderi düzenleme, etiketleme ve direkt mesajlaşma gibi temel özellikler bulunmuyor. Bu eksiklikler nedeniyle kullanıcıların Threads yerine diğer sosyal medya platformlarını tercih ettiği düşünülüyor.
Zuckerberg, Threads'ı geliştirmek için yeni güncellemelerin geleceğini ve arttırılmış gerçeklik ve sanal gerçekliğe uygun olarak tasarlanacağını söyledi. Ancak henüz Threads'ın diğer sosyal medya devlerine yetişebilecek seviyede olmadığını ve kullanıcı sayısını artırmak için çalışmaların devam ettiğini belirtti.